Copywriter
sunset_indtrælt.jpg

Se mine tekster til Sunset Boulevard her

Udvikling af navnekoncept til nyt burger-koncept for Sunset Boulevard
Bureau: Nørgård Mikkelsen

Sunset Boulevard lancerede en ny serie af burgere med briocheboller. Seriens overordnede navn var Brioche, men hver variant skulle have et navn, som kunne fortælle noget om smagen. Konceptet skulle desuden være ”fleksibelt”, da der løbende kommer nye limited edition-varianter i serien, som skal have et navn. Jeg var med til at udvikle navnene til de tre første burgere:
Double Cheese, Bacon Burn og Holy Aioli.

suset.jpg

Tekst og idé til social media for Sunset Boulevard.
Jeg stod for at drive Sunset Boulevards Facebook-side, sammen med min kreative team-makker. Her er et udpluk af nogle af de posts, vi har lavet. På Facebook arbejdede vi meget med at være relevante ved aktuelle occasions. Derudover brugte vi også mediet til at informere om produktnyheder og kampagner.

  1. Postet i julefrokostsæsonen // 2. Venstre: Postet St. Bededag. Højre: Postet i forbindelse med sidste X-factor-udsendelse på DR // 3. Venstre: Aktivering af frokosttilbud. Højre: Postet dagen derpå - 1. januar // 4. Lancering af produktnyheder